Please Help Support E-Mods.net by Donating

e-mods.net

• 2017-11-20, 03:45:32
  • Welcome, Guest
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

Looking for VTMR Modding Tutorials? Check out the Open Nod Development section of e-mods.net.

Author Topic: Bonjour a Tous! Hello Guys!  (Read 1635 times)

Vlad_III

• Member
  • *
Bonjour a Tous! Hello Guys!
« on: 2010-01-23, 14:03:47 »

I'm French and i dont speak very well English so i will write in French, it's more easy for me.. ;D

J'adore vampire Rédemption, et je viens de découvrir votre site qui lui est dédié et qui est vraiment très interessant  ;)

J'aimerai vraiment me lancer dans le moding de ce vieux jeu cultissime, mais je n'ai pas beaucoup de connaissances informatiques donc la tâche ne va pas être aisée... En tout cas, je trouve les tutoriaux très bien faits et d'une précieuse aide.

J'aimerai savoir s'il y a des chroniques multijoueurs a jouer ensemble par exemple via Hamachi??? Si vous en avez créées des originales, j'aimerai bien les jouer avec vous.

Encore mes félicitations pour votre site, je l'ai mis en favori et j'espere a bientot pour continuer a faire vivre  Vampire la Mascarade Rédemption!!!

Javokis

• Horses Dick
  • Member
    • E-Mods.net
Re: Bonjour a Tous! Hello Guys!
« Reply #1 on: 2010-01-23, 14:41:49 »

Welcome to the community.
"There's nothing wrong with horses dicks, there's nothing wrong with sucking horses dicks." -Signo

Vlad_III

• Member
  • *
Re: Bonjour a Tous! Hello Guys!
« Reply #2 on: 2010-01-23, 14:58:45 »

Thanx  :)

I'm impressioned by the work done by the english communauty on this game!!! :o
Vampire Redemption is dead for many years in French, like the sites of fan :'(

If there are still players for the Multigame, please contact me to play chronicles i will be happy to join you!!! (my msn contact in my profil)

Happy to have discover this great site :-*

Page created in 0.058 seconds with 19 queries.